donderdag 28 maart 2013

Maar wel met hond in tas.....



Wij gaan elk jaar op familie weekend.
Met 40 man reizen we af naar de Veluwe en bivakkeren daar 3 dagen in een omgebouwde varkensschuur in het bos.

Altijd een hele happening, met een thema en opdrachten vooraf om voor te bereiden.
Dit jaar gingen we op "cruise"


Ik zag het al helemaal voor me. Heerlijk liggend op het "dek", zon, zee, palmbomen...
De kapitein had echter een andere koers in gedachten en het werd een cruise in de Fjorden van Noorwegen.


Brrrrr wat was het koud en natuurlijk leden we schipbreuk, dus de wellness die op de planning stond, was vervlogen en we zaten vast op een verlaten eiland.....

....maar wel met hond in tas.

Een opdracht van kleine vriendin. Zij ging als luxe dame en daar hoorde een hond in tas bij.
Dan kan je een hele hond maken, maar ook alleen een hondenkop en die aan je tas vastmaken, zodat het net is alsof.


Zag ik een keer  op Pinterest voorbij komen.

Ik heb dit patroon gebruikt voor het hoofd en de oren.

Gelukkig reageerde er zondag een schip op de noodpijl die we afschoten en werden we gered.
Anders hadden we nu nog op dat verlaten eiland gezeten, maar wel met hond in tas....

6 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal zeg! lang leve noodpijlen. Maarrrr... wel een leuk hondje :)

    Haakgroetjes Zelda
    http://zeldascreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihi mooi verhaal enne lief hondje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaah je mailde er al over...wat gezellig zo'n weekend!Ik hoop dat jullie ondanks de kou toch een leuk familie weekend hebben gehad en die omgebouwde varkensstal warm hebben kunnen krijgen;-)De tas met het hondje eruit is erg leuk en grappig!De kippetjes zijn nog niet gearriveerd,ik hoop niet dat ze bij een of andere postbode thuis in de keuken hangen,iets dergelijks is mij al eens vaker overkomen met een P.I.F,waar ik ook alleen op het blog van diegene van heb mogen genieten...altijd naar als je veel werk op iets hebt gedaan en het verdwijnt dan,maar ik heb nog hoop...hopelijk morgen dan!;-)

    lieve groetjes en nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze komen eraan hoor, heb ze vandaag op de post gedaan. Had ietsiepietsie meer tijd nodig, je zal wel zien waarom ;-)

      Verwijderen
    2. Ohhhh wat een verrassing!!!Ik kwam thuis na mijn werk en de boodschapjes en daar lag je enveloppe!!!Wat zijn ze mooi!!!En dan nog zo'n leuk schaapje erbij en die mooie lieve kaart van je dochter!Ik word er stil van......ThanXxxx ben er heel blij mee!

      lieve groetjes en fijne paasdagen!
      Angeline

      Verwijderen
  4. een hondje in de tas......leuk........doet mij denken aan mijn ouders, ik had een teckel gehaakt en ook zo bij hun in de tas gedaan.....in de trein dachten veel mensen dachten ze echt was.......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...