zondag 17 februari 2013

Even geen verf en stof...

Na vandaag voor het eerst deze week geen spijkerbroek met verf- en gipsvlekken aan te hebben, jullie nu eerst vertellen wat ik van mijn swapmaatje Petra heb gekregen.

Kijk nou eens hoe leuk....



Een overtrek voor een tissuedoos en een rolmapje voor mijn haaknaalden.

Ik ben er helemaal blij mee.
En zo toepassenlijk, want ik ben op dit moment iets aan het freubelen met een roosje.

Dankjewel Petra.

Op de achtergrond zien jullie een klein stukje van de nieuwe garderobekast die van de week af is gemaakt.

Ook hier ben ik helemaal mee in mijn sas.
Grote vriend heeft deze gemaak van steigerhout.  Ik hem 'm geverfd en ingepoetst met de kalkverf, waar ik zo'n fan van ben.

Achter de rechterdeur 3 planken met daaronder een stang voor de jassen en achter de jassen planken voor alle schoenen die dit huishouden rijk is.
Achter de linkerdeur de vrieskast met een plank er boven.

Op de voorste schuifdeur kan natuurlijk iets leuks hangen. Ik heb al ideeen, nu nog even kijken of ik het gemaakt krijg zoals ik in mijn hoofd heb.


5 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwww allemaal even leuk leuk leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingetjes heb je gekregen, ben benieuwd hoe het er verder uit gaat zien de supermooie (vind ik) kast spannend....

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie swap heb je gekregen,
    vooral de kleur vind ik zo zalig!
    Het geverfde steigerhout met kalkverf is echt mooi!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve swap!
    Ik ben ook zo gek op steigerhout..
    In de lente ligt het plan om een bureau te maken van steigerhout...
    Maar die kalkverf is ook wel erg mooi..
    Liefzz lianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...