woensdag 6 februari 2013

Een warme bakker

Een vriend van ons is bakker.
Vroeg in de nacht op de fiets naar de bakkerij. Door weer, wind en kou om heerlijke broden te bakken.

Voor hem heb ik mijn eerste grote mensen muts gehaakt, omdat hij jarig was.

Ik vond het een leuk patroon en gelijk een nieuwe steek geleerd, waardoor er kabels op de muts kwamen.

Hier kan je het patroon vinden.

En vandaag mijn  Friendship Swap voor Petra op de foto gezet en ingepakt om te versturen. Later dan ik wilde, maar kwam afgelopen dagen steeds pas thuis als het licht weg was.
Foto's volgen van de week, zodat de postbode even de tijd heeft om het pakje te bezorgen.


5 opmerkingen:

  1. die muts ziet er lekker warm uit, mooi gemaakt zeg !!

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie muts! Als dat nog geen overheerlijke broden oplevert... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk patroontje maar moeilijk? groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik vond 'm niet moeilijk, maar heb wel even op internet gezocht naar een voorbeeld van de steek.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...