maandag 10 december 2012

Hangend aan een tak....

Afgelopen donderdagavond ben ik heerlijk crea bezig geweest bij Frutsel9 met een kersttak.
In een warm en gezellig tuinhuis, helemaal omgebouwd om workshops te houden.

De leukste materialen om me heen, waar ik helemaal hebberig van werd en het leukste was, we mochten al die spullen ook gebruiken!

En dan wordt het moeilijk voor mij, keuzes maken uit al die leuke dingen en hoe ik het moet combineren.
Eerst komt de verzamelwoede in mij boven. Dit wil ik, deze is leuk, oh en die moet er ook bij, heb, heb, heb....

Ik ben eerst gaan decopatchen, wat was dat lang geleden zeg... Volgens mij 14 jaar geleden een keer met een dakpan gedaan.
Nu een hart met een eland. Ik vind 'm helemaal leuk geworden. Hij lijkt wel gebreid.

Daarna kralen door een ijzeren hart geregen en hangers gemaakt door te knopen en te lijmen. Af en toe maar aan mijn haaknaald gedacht als ik een een touwtje of draadje niet door een gat kreeg.
Ik had het helemaal naar mijn zin en ben een hele avond bezig geweest. Mijn thee 2 keer koud laten worden.


Ik kreeg ook nog heel lief kraaltjes mee voor mijn Give Away van 12-12-12.
Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden....


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...